Tok hemligt!

Har väl igentligen massa saker att berätta för er. Hänt en hel del kan man säga. Och som K sa innan, vi har haft på tok för mycket sex, det är det som gör oss så upptagna att vi inte kan skriva och berätta om allt för er. Men nu kommer det banne mig ett inlägg från mig igen! Glada nu?

Vart ska jag börja? Sist jag skrev här så vart jag lite kluven. Jag hamnade i ett stadie då det inte alls var bra i mitt och min mans förhållande. Detta hände mitt i våren då alla dessa, ursäkta uttrycket, jävla vårkänslor styrde omkring i luften. Jag säger inte att det är hemsk med dessa känslorna. Men när man har sambo och pojkvän så är det det värsta som kan hända. En kille började att skriva till mig och fresta mig. Tack och lov så hände inget. Men tänk om? Strax efter att denna killen gett upp och börjat tracka en annan stackars tjej så förändrades min man totalt. Han blev, oh my, så kärleksfull och sexet, mmm helt underbart! Jag är förälskad på nytt kan man säga.

En annan sak då... jag har inte fått min mens. Hjälp, jag blir nervös! Ska jag bli mamma?

Är jag gravid?

Jag kan lika gärna vara skengravid, som en gång innan. Sist under min skengravida tid så hade jag inte dessa liknande symptomen som jag har i dag. Jag har svullen mage, gaser i magen, järnsmak i munnen, ont i huvudet till och från. Mår illa, mornar och kvällar, kissar jätte ofta, har fått lite större och brunare nyans på bröstvårtorna, ömma bröst... äter mer än vanligt (oftare) suget efter något gott att äta mm...

Gjorde ett test och kollade hur det såg ut i så fall... fick en tabell:
Du är gravid i vecka: 3+4
Du har klarat av 9% av graviditeten
Du har 254 dagar kvar till förlossningen

Jag blir både glad och rädd. Jag vill ha en liten krabat, det vet till och med K om. Har vart så nervös, inte ens vågat prata med dig K. Om det är så, vill jag nog behålla det. Jag känner mig redo... tro det eller ej. Men du måste hjälpa mig K. Du är den som betyder mest. Ditt stöd klarar jag mig aldrig utan! Men vi får vänta och se om mensen kommer denna veckan eller inte. Låter det vara fram till lördag. Har den inte kommit då, gör jag ett test...

Nu rörde jag allt om bra i grytan va?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0