oops we did it again x2

ja gott folk jag och G har gjort det igen, två gånger om till och med. Ja och då menar jag inte att vi har haft sex två gånger, utan att vi har träffats två gånger på exakt två veckor. Det är fan inte illa pinkat för att vara någon av oss. Men jag har kommit fram till att jag kan planera in en dag då jag kan, och så ringer jag bara honom runt tolv halv ett på natten sen, å säger att han ska komma hit. Och då är han inte svår, är det så att jag har honom liite lindat runt mitt finger tro? Fan vad najs i så fall, det var ju nästan så att det var tvärtom med det innan, men nu du, nu har jag honom! 


2 Maj...
så åkte jag till honom, klockan var ju runt tre då han ringde (natt) men jag kunde inte sova för så jag tänkte what the heck liksom.. Varför inte. Så jag åkte dit och så åkte vi till hans mormors sommarstuga ute vid en jättefin sjö och där sov vi i deras gäststuga! Sov är väl kanske att överdriva lite men, ja, vi kanske sov i två timmar iaf, av sex?! Bra va?  I alla fall så förstår jag mig inte på G alltså, jag menar hur kan man vara hård av att inte ens har rört mig? Men skitsamma vi körde på som vi alltid gör och skönt var det som det alltid är. Vi provade oss också till en ställning som gjorde mig helt galen, fy fasen vad skönt det var. Jag lovar att båda älskade det. Om jag känner för det så kan jag kanske tilldela er av hur man gör, men just nu känner jag inte för det!  Det kanske inte funkar för andra som det funkar för mig och G.
När vi båda börjar känna oss lite utmattade så säger jag " hoppsan och pussar honom på munnen" då säger den lilla gullegrisen. Hur fan kan du säga hoppsan efter att du fått mig att komma å komma så många gånger? Du är så jävla sexig.
När man hörde det, då kände man att den här killen tycker verkligen om att ha sex med mig! Å det gör det hela ännu hetare! Tycker jag i alla fall. Sedan somnade vi sött och höll om tillsammans. Vaknade dock för tidigt för det var dags att skjutsa hem G och sen själv åka hem och gå på tipspromenad med familjen.....


15-16 Maj
Får jag ett sms av lilla herrn " jag har en kompis här som ställer upp med att hjälpa mig på min första trekant, intresserad?" Åh jag är ju inte dum så jag skriver tillbaka visst. jag har en kompis här med så kanske en fyrkant?
Nu tror ni säkert att vi hade fyrkant, men icke. Tyvärr var min kompis inte så kåt i den kille som G hade med sig till oss, och inte jag heller. Jag nöjer mig gott och väl med G ska jag säga er.  Men nu i efterhand, så om jag skulle vilja ha trekant med någon så skulle ju G ändå vara en av dem jag gör det med! Så nästa gång på msn då ska jag fråga hur seriös han var på de punkten! hihi..

I vilket fall så kom det två nissar hit, G och en som börjar på J. Har träffat honom förrut, och den nissen kan prata alltså, shit, hade stor lust att ta fram silvertejpen å tejpa igen munnen på honom tillslut. Men som tur var somnade han och jag och G kunde smita in i mitt sovrum. Åh gud i himmelen vad jag älskar denna kille. Ja, alltså inte älskar som i att dig  vill jag leva med resten av mitt liv, utan älskar som i att jävlar vad sexig å het å bra han är! Å lite mysig med såklart.. Denna gången så tog jag hans oskuld på en viss punkt. Han tyckte det var najs som fan, å ja, jag med, så det lär ju hända igen! Tror inte jag har varit så aktiv i ett rum på mycket länge, vi var överallt och ingenstans typ, jag tycker det var dumt att han hade med sig en kompis dock, för hade dem inte varit här så hade jag fan dragit med honom överallt och testat grejer lite varstanns! För det är så det ska vara, vi är varandras försökskaniner. Och som han så vackert skrev i ett sms om det han nu fick testa med mig så, är det något jag vill testa så vill jag göra det med dig för att du är så jävla underbar.   Min lilla casanova var också med på ett hörn en stund på natten, det ni, try it.

Och om jag inte sagt det innan så är morgonsex det bästa ever, att vakna ha sex å sen gå upp och duscha tillsammans är som pricken över i:et.  Jag hängde sedan med de små pojkarna till Jönnet å var där ett tag. När jag sedan åkte hem så viskade han i mitt öra " Det var jävligt skönt det där, och nästa gång ska det vara ännu skönare, du är grym" Kände hur jag liksom sög i mig varenda mening han sa, och analyserde det. Men det gjorde mig glad, och så kysstes vi och kramades å myste lite tills hans kompis ropade på honom. Jävla kompis! hihi.. så nu får vi väl se när det blir nästa gång vi ses.. jag längtar redan i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0