Mor och dotter snackar sex

Ja, jag och min mamma har börjat att snacka om sex nu.. Aldrig tidigare har jag egentligen vågat snacka om det med henne, men nu, nu är hon så nyfiken så det är ju bara att berätta vad man håller på med.. Ja inte allt då, men en del..
När vi åkte till ullared här om dagen kom vi osökt in på Mr G och jag berättade att han var här i helgen och att jag då inte fick sova överdrivet mycket. Då började hon med sina frågor:
Mor: Vad gjorde ni då?
- vi hade sex såklart!
M: Är han välhängd?
- om han är, här kände jag att detta kan ju nästan bli lite pinsamt. Ska hon verkligen fortsätta?
 M: Hur länge höll ni på då?
- jadu, länge. Man ska ju hinna med mycket..
sen råkade jag säga att jag hade lite blåmärkern å sugmärke lite här och där.. då började hon igen
M: Biter han dig?
- nja, mer nafsar liksom, men sen får ja ju blåmärken för typ inget nu med.
M: Men så ni träffas bara för att ha sex då alltså?
- ja, just nu gör vi det ja, men det är väl bra att ja bara har sex med en person eller?
M: jajamen.. Duktig flicka.

och ungefär så här höll samtalet på, sedan kom vi in på lite andra saker så som att hon ville ha lite tips. då sa jag, nej mamma di och pappa vill jag inte höra om vad ni gör har gjort. Haha hon var så nyfiken.
Och det kändes så jävla bra och kul att vi kommit till det stadiet då vi kan snacka om sex. Mamma har ju ändå varit med om en del hon med, dock inte så mycket som jag, tror jag inte!
 Vi pratade även om avsugningar, hon sa att det var det äckligaste hon kunde tänka sig att göra, och då sa jag VA?
Jag älskar ju det, men ja, vissa säger ju att jag är konstig och undrar hur man kan tycka om att suga av en kille, men vadå, det är ju assexigt när man kan titta upp lite sådär flörtigt på killen som man suger av och se hur han njuter, riktigt höra hur bra man är på det. Men ja, mamma sa never ever.

Det som ändå var roligast på hela denna resan var att i Ullared har det nu öppnat en erotikoutlet, och ja sa att dit vill jag gå, då tänkte jag att mamma kanske skulle stanna kvar i bilen men icke, hon var lika nyfiken som jag. Och väl där inne tittade hon runt och frågade vad är det, vad gör man med det osv.. Skit kul att mamma och jag kan snacka om det.. :D
 
Så flickor och pojkar, snacka om ert sexliv med mamma, de tycker det är kul, eller ah min iaf.. Tror allt att hon var en liten sexgalning när hon var yngre, jag menar jag måste ju ha ärvt det av någon ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0