Recension och tankar...

Ja, jag vet. Inte skrivit på ett tag och ändå så har jag lovat att uppdatera om min Delicius. Men nu kommer det efterlängtade raderna kring min nya vän.

Visst, jag vågade inte att testa han med en gång. Jag väntade lite istället. Precis som man när man var mindre skulle vänta på det rätta tillfället och den rätta personen. Man vill ju inte ha en slusk eller bara gå rätt på när man ska bli av med oskulden? Nej, usch nej. Min delicius fick däremot sig ett litet provsmak och jag också såklart... det smakprovet gjorde mig totalkåt och supernöjd. Han var bättre än vad jag väntat mig! Dagen efter tog jag fram honom och gjorde det lite mysigt för mig... Grrrrrrrrrrr!

Nu till nått helt annat. Jag låg och funderade kring olika saker häromkvällen, och givetvis relaterade det till ämnet sex. Det slog mig att inte många av de jag har vart med som har fått mig att komma under akten. Jag vet en person och han visste verkligen hur man skulle göra så att jag skulle sväva på moln. Dessvärre kan jag ju inte nämna namnen här, men aah låt oss kalla honom för O. han ligger på samma plats som min nya vän. Nämligen 1:a platsen. Tänk er tjejer, han finns där ute. Han kan sin sak! Det känns illa att jag inte kan ranka min egen sambo så högt upp... men så är livet. Jag tog honom helt enkelt inte bara för sexet. Det känns ju bra... eller? Det är så mycket annat hos min pojk som gör honom speciell också förstår ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0