Konstigt?!

Jag som alltid varit så kåt och glad har nu det senaste inte varit sugen åå sex överhuvudtaget. Jag tänkte att jag skulle lekt med min Casanova idag, tog med den in i badrummet, tappade upp vatten i badkaret och kände att detta skulle bli mys. Men myste jag något? Ne, jag kände inte för det sen ändå? Jag känner mig som en invalido som inte vill ha sex alls. Jag vill vara kåt och go igen, men vad är det som krävs för att få mig kåt då? Jag vill bli KÅT! Gör mig KÅT! Är det den där jävla spiralen som gör något med mina hormoner? Vad faaan! Det kan ju inte vara så att jag är nöjd i alla fall, det är ju för faen en vecka sedan jag fick något nu. Jag har fått sex två lördagar i rad nu, men det kan ju inte räcka för mig? Jag menar det är ju K vi snackar om? gaaah jag blir galen. Inte ens min Casanova kan få mig sugen.. då är det illa =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0