Attans

nej, det som inte fick eller får hända håller dock på att hända. Det måste vara något med våren! Känslorna kommer fram. Jag vill inte, men vad ska man göra när hjärtat säger en annan sak än hjärnan? varför kan dem två inte samarbeta liksom?
Hans sms är så fina, sexiga, heta ja, det är en blandning.
Vissa han skickar blir man bara glad av, andra blir man generad av, en del blir man jäkligt kåt av. Och ja, ni kan ju förstå hur man känner sig då?! Han är allt, men han är även en stor jävla skitstövel rent ut sagt.
Som ni kanske märker så är jag helt kluven i vad jag ska tycka och tänka om denna personen. jag vet vad mina vänner tycker, och så borde jag med tycka, men en KK till är väl aldrig fel? Eller en ny KK kanske man ska säga, D och jag har inte träffats på två månader tror ja, och jag har ingen lust till det heller. så bra var han inte, och som A har nämnt i tidigare inlägg här så finns det ju alltid en eller två av dem man haft sex med som verkligen kunde få en att få en så underbar orgasm (kanske två). Och ja, han jag snackar om i början är en av dem, så kan man verkligen neka en så bra kille? det är frågan det? Och jag behöver svar på det! Eller gör jag det! 

Tur är att jag har min casanova och hans upphetsande sms i alla fall. Och tele sex är ju inte fel det heller, tur att det existerar i min vardag med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0