Tiden går så snabbt

Idag är den exakt fem månader sedan jag, A, F och E åkte till Alanya för en veckas roligheter i värmen. Sitter här och tittar på alla bilder som vi tog, tror det blev över 400 bilder på 8 dagar.. Inte illa pinkat va? Jag längtar tillbaka som bara den när jag ser alla bilder, speciellt förfest bilderna som vi hade på vår lilla altan med vår bästa vän Fläktis. Och våra söta grannar som tyckte det var så roligt att se oss sitta där och bli goa och glada. Kommer ihåg en lite äldre gubbe, han var så söt, log alltid och hälsade så vänligt på oss när han gick förbi.

Kan ju inte säga att vi var nyktra alltför många timmar under resan, men vad gjorde det? Jag vet inte hur det blev för de andra men när ja dricker så blir ja ju allt lite kåtare än vanligt. Och det märkte man av ganska väl en kväll/ natt då jag gjorde det jag inte tänkte göra under resan. Ja, jag hade tänkt att vara Alanya oskuld. Men den planen gick ganska snabbt i stöpet då ja på andra kvällen hittade en urgullig reseledare på The doors (bästa utestället där). Jag och E hittade varsin karlstad nisse som vi dansade å hade roligt med. De andra två flickorna gick hem tidigare tror jag, jag och E och Karlstad nissarna gick och svalkade oss i havet en stund. Ja, jag badade ju inte bara om man säger så. Det hände ett och annat där i det ljummna vattnet. Och där i den varma natten, i det ljummna vattnet, med månens reflekterande ljus så försvann min Alanya oskuld. I vattnet, det var första gången jag hade sex i vatten med i och för sig. Men det var skönt, måste säga att det var lätt att ha sex i vatten, eftersom jag i princip flöt så var det lätt för honom att hålla i mig och göra det skönt för oss båda...
Det var spännande också eftersom det efter en stund kom ett gäng tyskar och badade en bit ifrån oss, då gällde det att vara diskret, för inte slutade vi för det inte! nehe du.. Och jag kan ju säga som så här att E hade allt ganska mysigt i vattnet en bit ifrån oss med.


Nu efteråt tänker jag på det ibland, på hur mysigt det var, på hur romantiskt det egentligen var. Tänk om man istället hade gjort det med en person som man var kär i, då hade det varit något alldeles extra det kan jag lova.. A, du och din sambo borde testa det ;) haha.. Jag får nog till och med sträcka mig så långt att säga att Alanya sexet i vattnet var mer romantiskt än Sunny beach sexet på balkongen på tionde våningen.. Det var dock mer spännande.. men det kan vi berätta om någon annan dag, en dag då jag sitter och saknar sunny beach veckan med A...

Over and out , K

Kommentarer
Postat av: Tomi Tomic

Vill du vinna en Samsung U600 (mobil)?

Gå då in på min blogg och var med och tävla!



Blogg: http://tomictomi.se

Länken till tävlingen: http://www.tomictomi.se/2009/january/samsung-u600evo-tavling.html



Mvh // Tomic

2009-01-20 @ 10:41:12
URL: http://tomictomi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0