Impulsköp

Det var så fint väder idag så jag tog mig en långpromenad. Och det var under denna promenad som jag kom att tänka på ett samtal jag och mina kompisar har haft de senaste gångerna vi vart ute å festat.
Sexleksaker.
Som jag hört från min kompis J så verkade det som om att jag var mycket intresserad av hur hennes delfin fungerade (vilket jag inte kommer ihåg) Men tydligen hade jag frågat en massa saker om den, var man köper den osv..
 Så då tänkte jag att man kanske skulle skaffa en sådan tänkte jag, man måste ju testa i alla fall, och kan ju vara mysigt att ha nu när jag snart flyttar till egen lya!
Så satte mig vid datorn när jag kom hem och beställde en, vi kan kalla den för "casanova" Ja, för der var så den hette :D..  Det var inte lätt att välja, för shit vad mycket det finns att välja på. Men jag tog då en rosa fin Casanova, läste först recensionerna om den och, ja det verkade som om att den var omtyckt! Så om några dagar kommer den i ett fint paket hem till mig. ska bli spännande....

// K

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha, vem av er 2 e det som har skrivit på min blogg då =) lite svårt att gissa bara sådär, speciellt när varken bilder eller namn finns med =)

2009-01-21 @ 15:32:58
URL: http://rameeejin.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är faktiskt vi båda som funderar på att åka.. men det är jag K som ska stanna där längre å sen kanske åka vidare till NZ osv..

2009-01-21 @ 15:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0