I drömmarnas värld

K den där resan som du och jag gjorde till Sunny Beach de två åren irad, de glöms aldrig bort. Inte heller Turkiet. Visst kanske man ska prova på det där med havetmys, kanske vore något för mig och min man? ^^

Måste bara nämna en sak, när jag och min arbetskollega satt och bubblade bubbelpool idag så kommer det in en spritt språngandes naken karl. han har precis kommit in en eller två meter in i rummet då han upptäcker att det sitter två unga tjejer i poolen. Han tar upp sitt flin och vänder om tillbaka in till ombytesrummet. (Jag har nog aldrig sett en sådan ihopkrupen och liten penis i hela mitt liv. (Om jag skrattade? det är bara förnamnet!)

Det där med att ta en fika med exet på fredag känns inte så lockande längre efter allt vad man fått reda på. Blir nog ett litet sketet sms där det står att jag har förhinder på fredag. Jaaaop, så får det bli??!

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0