Hej alla bloggare där ute!

Det är jag som är A. Som ni ser har vi nyss startat en ny blogg där vi har valt att vara anonyma och skriva om sådant som i vår vardag anses vara lite "stoppat under kudden". Många är ju inte så öppna och vill inte låta andra ta del av deras sexliv och erfarenheter. Så därför är jag och min babe här för att avslöja både våra missöden men även underbara stunder tillsammans med respektive.

Från min sida kommer ni få läsa om mitt liv som sambo och dess härligheter som kan ske i en vardag. Ni kommer att få ta del av singellivet samt sambolivet. Hoppas att detta kommer att väcka erat intresse, låt oss underhålla och dela med oss av våra heta stunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0