Glad att jag åkte

Jag åkte tillslut till D igår och det ångrar jag inte. Det var länge sedan jag hade så mysigt och skönt som jag fick det i natt.. tror nästan att det var tre veckor sen vi sågs sist och det märktes både på han och mig. Vi gjorde allt och lite till. Egentligen tycker jag att det är bra att man har lite uppehåll med sexet ibland. För när man väl får ha det igen så uppskattar man det extra mycket och allt blir mycket bättre. Och efter sexet så somnar man ju så skönt och sova skönt var länge sen jag gjorde. Så jag fick bra sex, flera gånger om och skön sömn, inte dåligt va?

Jag har det väldigt bra egentligen, en KK är så enkelt att ha, vi vet vad som gäller och inga känslor inblandade. Visst det var det innan, men båda kom fram till att det inte skulle funka på kärleksnivån så vi blev kompisar, men vi kunde inte hålla oss ifrån varandra när vi väl träffades. Men jag klagar inte. Vi vet vad var och en gillar och vi testar nya saker för det mesta. Igår till exempel hade vi sex på diskbänken. Ja, vi hann inte längre. Men som sagt, alla ställen är väl bra ställen?
Nu får vi väl se när detta sköna sker igen, ska ju vara duktig och jobba med, men just nu känns det som om att jag kan stå mig ett tag på det som hände i natt ;)..

Sov skönt nu,
// K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0