Dålig uppdatering?!

ja, här var det vääääldigt dålig uppdatering må jag säga. vad kan detta då bero på? Jo, båda vi flickor som skriver här har varit utomlands en vecka och lekt lite. Jag K, jag hade väääldigt roligt där vi var kan jag lova, jag har nu haft min första fyrkant, och jag tror att det får vara den sista med! Det var lite för ansträngande att ha tre kukar att leka med. Men en upplevelse som jag inte kommer att berätta för mina barn om när de blir äldre, men en upplevelse som jag är glad att jag gjort.

Sen har jag varit upptagen med att ha sex med G med.. Han skickade ett sms en kväll, - kom ut! stod det i den, så jag gick ner och tittade ut genom dörren, och där stod han, sexig som fan och bara log mot mig. Jag tänkte säga att ne, du får inte komma in, men så dum kan man ju inte vara? Och Jag kan lova att jag inte är ledsen över att han kom inte! SHIT GOTT FOLK, G samlade pluspoäng som bara den denna natten. Han hittade rätt ställe på en gång, ja, han hittade G- punkten och herregud vad skönt det blev då, allt var som jag vet inte vad, jag kom och jag kom. Han kom och han kom, sen tog han fram min kompis casanovan och ja sen lekte vi lite med han med.. Jag säger som så här, om ni har en leksak, använd den inte bara när du är ensam, utan visa den för din partner, kk eller vad det nu är. Det är värt det, jag LOVAR!  Denna natt G var här så ja, det var det bästa någonsin,  och alla andra gånger har ju varit skitbra med då fattar ni kanske hur jävla BRA denna gången var! mums på han, nu ska vi väl se till att ses snart igen, var ju liiite för länge sen nu va?



Och dett var ju en bra sak, nu kanske vi ska ta och nämna en annan sak, som inte är lika rolig och nästan lite skämmigt.
En kväll när vi var ute och roade oss på Harrys, så råkade jag få med mig en kille hem, han var 10 år äldre, alltså runt 30. Jag tänkte inte mer på det, men ja han hängde som sagt med hem och vi hade lite sex sådär. Vi var mycket fulla båda två men jag uppfattade ändå hans namn när vi gick hem på natten. Petter hette han och var alltså 30 år och bor på brämhult.. några dagar senare så kollar jag i tidningen och ser på gratulations anonserna att de grattar en Petter, som fyller 30 år och bor på Brämhult.  gissa vilka som grattade han, det stod något i stil med, Grattis på födelsedagen älskling, älskar dig, namn, namn ocn namn.. det var nästan så att jag ville gråta och skratta på en gång. För om det stämmer så har jag alltså haft sex med en man som har barn och fru/ sambo? fatta vilken idiot han är.. jag känner mig dum. men men.. what to do, gjort är gjort..

det är väl lite om vad som hänt här och där i mitt sexliv, det har ju sjävlklart hänt lite till, men allt kan man ju inte förtälja här...


puss å kraaam godisbanan / K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0