G & K = utomjordiskt skönt sex!

satt och läste i en tidning härom dagen och fastnade för en artikel som en läsare skrivit.. man kan nog nästan kalla det för en insändare om hur dennes liv varit. Denna personen hade ett förhållande med en kille som hon tyckte mycket om, men de förstod båda två tillslut att det inte skulle funka. Allt de hade tillsammans var underbart, nästan utomjordiskt skönt sex. Det var därför de försökte hålla ihop. Men de gick isär, och så gick det några år och så träffades dem igen... Redan från första stund de såg varandra så förstod det att det inte var bra för någon av dem. De inledde ett sex förhållande. Och sexet var så bra så bra, så ingen kan förstå.  De förstod att de inte skulle bli något mer mellan dem än underbart sex. Han var en sådan som ger och ger och tar och tar, precis så som det ska vara under ett samlag.

Ungefär så känner jag för Mr G. Han är liksom den som är helt underbar i sängen. Jag vet inte vad det är men jag antar att vi är gjorda för att ha sex med varandra. Vi är inte gjorda för att ha ett förhållande utan vi känner varandra för att vi har så jävla bra sex, det är därför vi fortfarande håller kontakten tror jag. Visst vi hade en liten paus där i typ ett halvår, men det var ju för att vi båda trodde att that´s it. Nu har han fått sitt tänkte jag och nu har hon fått sitt tänkte han.  Men sen när vi väl började snacka igen så, ja då var vi ju på ruta ett igen, kåta och "kära" i varandra. Fast inte kära som i "dig vill jag leva med" kära utan kära på ett sätt som jag faktiskt inte kan förklara.

När vi har sex, så är det verkligen bara jag och han som finns. Vi ger oss hän åt varandra, vi ger och vi tar. När vi är tillsammans så behöver man inte skämmas eller känna sig blyg för att visa något. Tror inte det finns något som jag missat på hans 198 långa kropp nu. Den är väl inspekterad kan jag lova. Så även min 179 långa kropp....Jag har aldrig varit med om att få så många orgasmer som han kan ge mig. Nu låter det kanske som om att han ger mig en varje minut, men nej, men han ger mig många. Vi gör varandra överkåta, sist han var här så hann vi knappt innanför dörren innan vi klängde på varandra. (ja han har varit här 2 gånger nu).. Och det är sånt som jag älskar, man ska liksom inte kunna hålla fingrarna borta från varandra när man ses, för då blir allt så mycket bättre.
Jag och G vi är ett riktigt bra team i sängen. Det är allt jag kan säga. Han är den personen som jag bara vill ha sex med, för att vi gör det så förbannat bra, jag tror jag älskar honom för det.. Faktiskt..  Men att göra något annat med honom än leka i sänghalmen (duschen, soffan, golvet ah you name it) är vi inte ute efter, det känner vi båda två. Och när båda är på samma nivå så är allt så mycket bättre. Jag och G vet att vi har bra sex, bästa någonsin, och ingen gång är den andra lik heller. Det gör att det vi inte tröttnar på varandra och att varje gång vi ses blir som en första. Underbart är det. Jag hoppas verkligen att det finns fler där ute som känner som jag!

En sak vill jag bara göra klart för er, att G är inte min KK vi har en slags annan relation. En relation som jag inte kan förklara!..


Nu gott folk väntar jag bara på nästa gång vi ska få leka runt i sänghalmen tillsammans.. muums vad jag längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0