G på besök!

G var här i helgen igen. Jag åkte och hämtade honom i lördags kväll och så åkte vi hem till mig sen och myste. Lika underbart som vanligt, denna gång var vi dock mer rörliga i lägenheten! och det tycker vi ju om.. Efter vårat lååånga ca 3 timmar långa träningspass så fyllde vi upp badkaret med varmt vatten och lade oss där och bara höll om varandra ett tag.. Det var mys på hög nivå, visste inte att han kunde vara så mysig. Jag tror att den här killen börjar smälta lite för mig nu! Och det vet jag inte om jag gillar dock..  Aja efter badet så åt vi lite iaf och kollade lite på tv, sen gick vi och lade oss och sov lite, vi somnade kramandes...
Sen vaknade jag av att han började smeka mig.. Så där blev det allt lite hett morgonsex med.. Sen låg vi bara i sängen och myste,  jag vilade huvudet på hans bröst och låg med näsan in i den där gropen mellan örat och halsen.. kände hans stubb mot min kind. och kom på mig själv hur mycket jag egentligen tycker om honom. =/  han smekte min arm och så där låg vi en bra stund.. pratade om allt mellan himmel och jord och myste. me like.. Sen blev han hungrig och gjorde iordning frukost till oss. Omelett , sallad, kaffe och en liten macka. Mycket fint gjort.

Innan vi åkte till jönköping igen så tog vi oss en dusch.. Klädde på oss och slängde oss i soffan en stund och myste.. sen åkte vi.. han körde och jag fick ha handen på hans lår heeela vääägen.. mys pys..  och när vi sen var framme i jkpg så kysstes vi till en lugn version av Måns Zelmerlöfs - glory, det var romantiskt måste jag säga.... Denna gång när vi träffades så var det han som var annorlunda, det var han som verkade vara intresserad, eller så var han bara snäll.. vad vet jag, jag kommer inte fråga honom heller för den delen, för jag är nöjd som det är nu. bara jag får träffa honom och vi får ha grymt skönt sex med jämna mellanrum så är jag nöjd liksom! typ.. hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0