"Från koja till slott"

Alla vet ni ju att jag på en lååång tid haft det jobbigt i mitt förhållande. Inte fått sex tillräckligt och väl och inte heller känt den mysfaktorn som jag vill ha i ett förhållande. Kanske berodde det på att vi flyttade ihop? När det gick så långt så blev det tillslut att jag gick i min egna värld och tänkte på andra. Jag vet, det är hemskt att säga så, men så illa var det. Tänk om det hade gått ännu längre. Hade jag vart otrogen då? Var jag otrogen? Dom frågorna kan man ställa sig om och om igen. Älskar jag min pojkvän?  Vet inte varför jag skriver detta nu men, efter ett långt och plågsamt samtal mellan mig och sambon, så ändrades allt totalt. Han blev mer på och mer mysig av sig. Skulle massera mig, skulle ligga och smeka min kropp när vi tittade på tv. Vad var det som gjorde att allt bara släpptes lös igen? Så här på var han inte ens i början när vi träffades.

Igår var första gången på HELA vårat förhållande, märk order HELA, som vi hade sex två gånger på en och samma dag. Alltså, två akter. Men så känner jag... ger detta mig nått. Älskar jag min pojkvän? Nu skriver jag den frågan igen... Det finns en annan pojk med i bilden som jag tidigare inte har berättat om för er. Detta låter väldigt illa, men han frestar mig. Han får mig på tankar som är totalt förbjudna i ett förhållande. Å jag vet inte vad jag ska göra? Kanske ska jag bara släppa allt och leva singel igen? Jag vill inte tänka såhär. Men ändå blir det så. Vad ska jag göra. För er som läser så låter det väl självklart att jag ska göra slut och leva för mig själv. Men det är inte så enkelt. Någonting finns ju ändå här hos min pojkvän. En trygghet och något att stödja sig emot. Men att tänka på frågan: Älskar jag min pojkvän, det skär i hjärtat när jag inte ens vet svaret...

Hjälp mig snälla?                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0