Attsingen

Finns det något som heter så? Attsingen? ja, enligt mig gör det det nu i alla fall. Och precis attsingen var det jag sa i lördags natt då jag jobbade. Hade precis börjat smyga in till en gubbe och så börjar det vibrera hej vilt i min ficka. Nej dildon var inte med mig på jobbet! Det var någon som tyckte att man ska ringa till mig tio över två på natten! gissa vem? jo Mr G. Han ville komma till mig å leka, men tyvärr så jobbade jag ju. Illa illa, och attsingen som jag säger. Jag som kände att det hade ju varit skönt annars med lite säääääx. Men icke, jag fick snällt gå kvar där och låtsas vara okåt, jobbigt kan jag lova. Dock blev natten en bra natt sen då jag gick runt och var lite fånigt glad resten av den. =)  För man kan väl inte gå hem pga att man e kåt? finns det en sådan semester sak?

hamänna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0